måndag, juni 23, 2008

Boston!

igår var en go dag, men man var lite trött…vi käkade gott och skulle på rooftop fest i brooklyn med elina och lite annat folk, jag bangade dock då jag skulle köra bilen ut från manhattan och mot boston kl 10 på morgonen. Så jag och calle, som var en god vän och höll mig sällskap, somnade nog runt 0130 och tjejerna kom hem vid 04ish. Sen var det upp i ottan! (åtta) och packa ihop sig, betala hotell och hämta bil. god bless gps! Det gick hur smidigt som helst att köra vår fina pontiac torrent! En lagom stor SUV. (bilder kommer sen) när fyra timmar senare var i boston så lokaliserade vi vårt hostel och skulle parkera, men ack, det var värre med det. Det var red sox hemma match på fenway park, som visst ligger typ runt hörnet från vårt hem. Då tänkte vi att vi kunde tanka istället, men ack, de fem närmsta mackarna var stängda för att de användes som parkering till matchen…trodde inte det skulle vara svårt att få tag i bensin i usa…=) men till slut fick vi vårt rum, bensin och parkering. Sen tvättade vi (läs tjejerna, jag sov efter som jag kört) sen var det dags för mat. Vi käkade givetvis mat från havet som sig bör när man är i boston. Vi var på the legal _ _ _ _ glömt namnet, men gott var det!

Till next time!

Inga kommentarer: