söndag, mars 01, 2009

bra helg

det har varit en bra helg. NG-festen på slagt i fredags. carros fölsefest i lördags. middag hos elins föräldrar idag.

har dock inte fått reda på något om jobbet än.

efter jobbet i fredags var det dags för tillställnig. åkte ner till töger för middag. burgare äger! sen skulle vi till mods för att kolla adichipremiären. vi var där kvart i nio, då var det fullt. joker! precis när vi skulle gå kom katja, en av snajkens polare och skull upp på jf. vi fick följa med! sen taxi till storstan och en förfest med lovisa och hennes homies! trevligt! sen taxi till slagt! där blev det jag och lovisa mot resten! lyckades tappa bort töger och yxel. vi rockade som aldrig förr. blev endela dansnade, speciellt när electric med laila k kom! ös! sen var det dags för fyllekäk. vi sätter oss på bussen mot bergsgatan för vi ska ha halloumirulle på jalla jalla! men lovisa leder os in på fel buss. hoppar av på värnhem. en svart taxi senare så har vi mat i magen! upptäcker att min bussi nte går förens om 50 min. bull. så vi behöver en sov plan. lovisa var inte altuellt, hon bor hos sina päron för tillfället. vi ringde runt till massa. sen slog det mig. victor bor ju i stan. han var inte nöjd när vi ringde...ännu en taxitur senare trillar vi in hos bror. klockan är nu typ 6. inbjudande soffor, lite skitsnack sen däckning. ca tre-fyra timmar senare väcker victor de två sovande liken, han vill ha en soffa...micke gick upp lite senare. fixa det absurda mängder kaffe, ipren sen var dagen räddad. efter massa kaffe traskar hjältarna ner mot stan och nesta för mer kaffe...nice

sen åkte jag och micke till lund. carro hade fölse sisttning som jag attackbestämde mig för att gå på. vi sitter hos mig och lyssnar på musik. sen sittning!

bra helg!

Inga kommentarer: