torsdag, juli 17, 2008

SD

dagen efter var det gott ladd igen! Vi sov rätt länge och gick och käkade på 976 café i PB. Efter det så shoppade brudarna och jag ocgh calle surfade. Denna gång gick det bättre! Det var sjukt kul igen! Med et är svårt! Efter softade vi hos mirre och blinken där vi sov. Vi spelade spel och killarna torskade fett! Sen är det lite luddigt vad som hände vilken dag, men mirre fyllde år den 14 iaf och vi festade till det och käkade gott sen drack vi lite hemma hos mirre och blinken. Men innan det, japp, vi gjorde det ”all-american” thing – vi gick och sköt pistol, en glock 9mm! Det var riktigt kul. (pappa, vi måste skjuta). Hur som helst, dagen efter så åkte vi till tamecula och boddep på churon winery och provade massa vin och njöt av tillvaron. Efter vinprovingen så skulle vi käka mat, hon som höll i provningen sa att det fanns en restaurang half a mile to our right. Jepp, vi traskade, det var lägre vill jag lova, men vi kom fram till slut, efter lite genande genom vinrankor och parkeringsplats! V käkade gott och tog taxi tillbaka. Sen var det dags att köra norröver. Vi, jag, körde hela vägen. Japp, jag gillar att köra. Sen tog vi in på ett motell längs highway 1 i en stad som heter cambria där vi käkade på sea chest. Deras steamed clams var bra, tyvärr åt jag inte dem uan deras scallops a la sea chest eller ngt. jag tyckte de smakade lite lite.
Imon bär det av till san fransisco och våra sista dagar i amerikat…

Inga kommentarer: