torsdag, juni 19, 2008

USA första inlägget! NY

hepp!

nu är snart den tredjedagen slut. ska nog en ut och äta lite snart.

som alla andra tyker, tycker även jag att NY är fab! en riktigt skön stad! de två första dagarna spenderade vi på taket av en härlig turisbuss! åkte downtown, uptown sam brooklynrutten! det var riktigt nice då man fick en överblick och upptäckte att det är lätt att hitta i denna stad! idag har vi varit på FN, vilket var häftigt, sen var det sverige-ryssland. värdelöst. sen hängde vi med elina och strosade runt i soho. sjukt nice, hittade en volcolm-store! i like! igår käkade vi med elina och två polare tll henne på en resturang som bara serverade organiskt. riktigt cool! vi har även ätit frulle på två olika diners, mkt ost, ham and eggs! vi käkade mat i kinatown och i little italy, som för övrigt bara verkar bestå av en gata numera, china tar över!

igår lyckades jag springa på brooklyn banks vilket är ett av världens kändaste skateställen, jag såg även det stället där aaron snyder gör fs blunt i full fill the dream! stort!

bilder kommer senare. seg uppkoppling!

må väl - det gör vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter nice tycker jag :) Fortsätt ha det bra och njut lite för mig också. JAg börjar bli väldigt sugen på att besöka New York.
Kram Alma

Anonym sa...

Det låter nice tycker jag :) Fortsätt ha det bra och njut lite för mig också. JAg börjar bli väldigt sugen på att besöka New York.
Kram Alma