torsdag, februari 14, 2008

varsågod john john!

haha!

ruggigt länge sen nu, sen jag uppdaterade här. kass!

idag har det varit sol som aldrig förr! första uteskate för mig iår. körde med john john, johan. nyman x2 dök upp en snabb vända. sen hem och satte på lite te ock plocka på mig de muffins som jag fick av ozzy igår. sen bar det ut på balkongen. mys!


ikväll ska jag på quizz i malmö med anna z och antagligen olsa samt kollegor till de två labbråttorna! =)

musiktips: få tag i korn unplugged! fantastiskt bra! behöver inte ens vara kornfan för att diggaloss! lyssna gärna på duetterna med amy lee coh robert smith of the cure

nu är det plugg!

må väl

1 kommentar:

Anonym sa...

i you wanna get something done, write it on on the ground with some red colored stone! Wickedonia bitch update! //john :)