måndag, oktober 22, 2007

shit a bra så jävla gött för nu är vi eliten!

så har boelhelgen varit! det har varit långa dagar vill jag lova! och nätter! har ju jobbat på dagen boelat på kvällen/natten!

det har varit riktigt riktigt kul! på fredagen var "han" från baren i goa där, nalle knutsson! vilken karaktär alltså! han var konfrencier på underhållningen på premiär middagen! och lite berusad! hehe. ryktet sa att han kom in morgen därpå och bad om lite mer sprit för han hade gäster på hotellet...say no more...

nu är det en såndär blandat känlsa, sjukt skönt att ha ett liv utanför borgen, men samtidigt tomt så det ekar. boel har ju varit en surrogatfamilj den senaste månaden. både för och nackdelar. det gynnar inte dirket relationerna med ickeboelsister. de blir lite lidande. sorry!

bilder kommer snart. ska bara skriva klart min hemtenta imon. sen kan jag börja på det pojektet.


and that's the way the cookie crumbles!

2 kommentarer:

Tomas Eketorp sa...

Ah, jag orkar inte höra mer om Boel. Skönt att det är över så man slipper sakna det i alla fall.

Tro det eller ej, men Ontario har ungefär samma lagar som Sverige vad gäller försäljning av alkohol. En affär, ägd av staten. Så ingen punch eller Skåne på IKEA. Illa.

knak hxan sa...

Haj haj! Jag vill gå på spex och skratta lite. Vär och för hur mkt kan jag få tag i biljetter?