måndag, juni 11, 2007

sol

det är gött att solen skiner! dessvärre får man sota för att man inte gjort vad man borde innan, alltså sitter jag inne och jobbar med foto framför datorn. klipper och har mig. massa porträtt på massa personal på ekonomicentrum här i lund. så är det. vill hellre sitta i solen och läsa...men det går ju inte fortfarande för att jag sitter här och beklagar mig över saker som jag bara har mig själv att skylla på. =) det var fest i lördags. malmborgs har försäljnings ökat 100 månader i sträck. så det var gratis mat med dricka å cc house. sen bar det av till malmö gör mig och elin. smiding hade fölsefest, trevligt, sen utgång. där var sjukt varmt. sen blev det än lite tråkig avsluting som inte ska gås in på här, för det är privat. i söndags var det dock massa skatetittande! quicksilver bowlriders final i malmö! strålande skate och strålande sol och strålande vänner! det var trevligt värre må¨jag säga! herr glifberg från danmark vann, precis som de tre tidigare tävlingar han ställt upp i! stora överaskningen var dock att john mag komm två! fett!

back to work!

som eels sunger - it's a motherfucker

Inga kommentarer: