torsdag, mars 29, 2007

blixtar och dunder!

nu ha det börjat! nu ska håller ja på att fota hela EC faculty! ca 500 pers! det blir en del blixtrande vill jag lova! fast det är roligt men idskrävande. alla bilder ska beskäras efteråt med. gött kött!

i helgen har det varit finnfesten! dock missade jag och elin balen på lördagen då min kära mormor fyllt 70 och moster 45. men det blev en bra skiva det med! massa rödvin vill jag lova! kvällen slutade lyckligt för vissa oh mindre lyckligt för andra...=) dagen efter tog jag och elin tåget mot lund och den alltid lika roliga finnlunchen! lite lätt slitna satte vi oss på tåget och sov till och från. när vi kommer till kävlinge så meddelar utropardamen på tåget att det hänt en olycka mellan lund och kävlinge = vänta på ersättningsbussar. det tog ca 1,5 timmar innan de kom, tillika blev vi 1,5 timmar sena till lunchen. så hem och byta om och ner i basmentköket och norpa den sista maten. kycklingklubbor! smarrigt! sköljde ned det med en öl och en skåne. sen bar det upp till penthouse och en rackans skiva!! solen sken och alla var på topp!

sjuk kul helt enkelt.

jag och olsa (med en caroline i bakgrunden)

Inga kommentarer: